janenjoke.reismee.nl

Cha-am

Weer in Thailand, vlak bij zee in een groot hotel met wel 210 kamers. Een drukte bij het ontbijt, maar er was kaas. Hebben we een hele reis lang moeten “ ontberen “. Hier zie je in het hotel, bij het zwembad , al handdoeken liggen. De eikels leggen ze 6 uur ‘s morgens neer, zodat ze verzekerd zijn van een goed plekje. Ga ze nog een keer weghalen, denk ik. Belachelijk. Maar meiden , wij kunnen hier ook heen. Gros is 80+. Dus als we op leeftijd zijn kunnen we hierheen. Altijd zon, altijd 30 gr.

Gisteren was weer een reisdag. Cambodja -Thailand. Wat een verschil tussen de twee landen. Thailand is veel rijker en schoner. Hier geen schamele hutjes. Eergisteren naar Ankor Wat geweest. Wat was dat mooi. Het geheel beslaat een oppervlakte van 20x20 km. Indrukwekkend.

Maar nu gaan we rustig aan doen, lekker relaxen in zwembad en zee, lekker eten en veel water drinken. Heerlijk!!!

Robert

Lekker uitrusten nu in de zon

Hannie

Lekker genieten van je laatste week? Maar 80+...... met of zonder rollator

Lia

Mooi vooruitzicht, een bieb-commune van 80+ en heel gezellig. Hoeven we niet meer af te spreken.....
Nu uitrusten van al het moois dat je hebt gezien, is vast ook heerlijk. Zeker bij een lekker temperatuurtje. Hier ook zon, maar nÊt geen 30 graden (+_ 3).
Geniet nog maar lekker.

Marianne

Ha Ha Joke ga jij al die handdoeken maar eens weghalen s'morgens vroeg. Asociale gewoonte. Dat zie je vaak. Verbodsbord ontwerpen hiervoor. Krijg je patent op.
nog lekker bijkmen van jullie laatste weekje. Kom je "uitgerust" weer terug.
Wij zijn ook op onze laatste locatie. Hele warme strandweek achter de rug.
Tot later ! xxx

Mieke

Hoi wat een indrukken genieten nog van de laatste week.

Janny

Wat mooi allemaal! Nu al weer aftellen, gaat snel voorbij als je het zo naar je zin hebt!
Groetjes Janny en Dirk.