janenjoke.reismee.nl

In het hotel

Wat ishet genieten, heerlijk zonnig , altijd 30 gr.en dan de zee, minimaal 25 gr. Net of je in een groot bad stapt.massage en kleermaker zitten om de hoek. Een kostuum 3 delig met overhemd kost  99 euro. Eten en drinken kosten hier de helft  dan in Nederland.i In laos en Cambodja was hetveel goedkoper. Hier zijn veel oude en hele oude mensen. Rollators, scootmobielen, wandelstokken, ze zijn veel voorkomend. 70 plussers en ouder die ontzettend dik zijn moeten zonodig in bikini, het is geen gezicht. Ze liggen de hele dag in het zwembad. Foei, wat een leven. Morgen gaan we een fiets huren. Langs het water lijkt me wel wat. De groep vertrekt  morgen om 6 uur.  Ik zal ze missen, we hadden met alle  menen een leuk kontakt.  We hebben alle mail adressen.

Gisteren een eind gelopen naar een pier waar alle vissersboten en bootjes aanleggen. We zagen hele grote garnalen, roggen,krabben en kreeften.grote vissen niet gezien. Misschien was het tij niet goed.  Het is nu zaterdagavond, aan alle kanten hoor je muziek,  modern maar ook liedjes van Elvis en clif, dat genre..

We zijn hier nog tot vrijdag ,

Marissa

Lekker relaxen, heerlijk hoor!

Annelies

Veel plezier nog deze laatste week.

Lia

Lekker voor je lijf, die temperatuur. En verder ook nog actief in jullie laatste week??.
Geniet nog maar van al het moois daar wat wij hier niet hebben, over een week zitten jullie ook weer in ons kikkerlandje?